kristingabrielsson

Mys

Publicerad 2010-12-14 19:14:04 i Allmänt,

Har varit i stallet nu på eftermiddagen. Jag och Delay har flyttat till stallet där vi stod förra vintern. Är mycket nöjd och känner redan hur bra jag trivs. Blev längre i stallet än väntat idag och det var en tag sen. Nice. Ibland trivs man bättre på ena stället än det andra, går inte alltid att sätta fingret på varför.
Kom hem idag med en konstig lust att städa och plugga. Underligt. Igår fick jag för mig vidd 22 att jag skulle rensa avloppet, städa badkaret och badrumsskåpet, rensa bort gamla flaskor osv. Knepigt det där...att man får lust med saker på konstiga tider. Bra att lusten kommer nån gång iaf =)
Ska ta vara på den där lusten nu medans den finns.
Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela