kristingabrielsson

Alla hjärtans dag, my ass!

Publicerad 2010-02-14 18:24:23 i Allmänt,

Sitter hemma med en sjuhelvetes urinvägsinfektion och det suger! För en gångs skull hade jag planer för alla hjärtans dag, middag och bio, och så får man det här som ett brev på posten. Trodde jag hade blivit bättre imorse så jag drog iväg på skolan och pluggade i nåra timmar men vid ett märkte jag att jag hade fel. Fy fan va ont det gör. Kissar blod och måste på toa var tionde minut...sweet! Får jag inte komma till läkaren imorn får dom stryk! Har legat under täcket ett par timmar nu och peppar, peppar så känns det liiite bättre. Ska krypaner nu igen och invänta måndag morgon. Mediciiiiiiin, wohoo!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela