kristingabrielsson

Bad

Publicerad 2010-03-31 22:04:49 i Allmänt,

Hade skola idag men bara på förmiddan. Gav inte särskilt mkt må jag säga. Sen drog jag på Willys och sen på Granngården. På Granngården blev jag kvar ett tag och surrade med gamla jobbarkompisarna...saknar dom ibland. Åkte till stallet efteråt och plockade av Delay den sista framskon eftersom hon tidigare har tappat den andra och hovslagaren kan inte komma förän på tisdag. Nu kan man iaf skritta henne.
Efter stallet blev det badet med Frida, Erika och Alex. Vi var duktiga och simmade i 55min men sen ralaxade oc lekte vi. Jag var (tro det eller ej) tävlingssimmare som ung men fy fan vad det tar på hela kroppen numer. Jag måste ha varit vältränad en gång i tiden. Jag kommer nog iaf ha träningsvärk imorn. Kul var det iaf. Nu har jag lagat paj och precis käkat och snart blire sängen. Guuud vad trött man blir av att bada!

Hej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela