kristingabrielsson

Fet, ful och tragisk

Publicerad 2010-03-25 21:50:27 i Allmänt,

Precis så har jag känt mig idag!! Hatar, hatar, hatar att prova kläder på stan. Allt bara väller över och man e blek och glåmig. Jag som tyckte jag var på G och hyfsat nöjd med min kropp för typ två månader sen. Kläderna satt rätt fint och framför allt bekvämt. Nu, två månader senare, mycket klokare men helt utan liv (dvs. det enda jag har gjort är att plugga, svulla och inte hunnit träna) är känslan inte alls lika bra. Nu har jag dessutom fått en fucking halsinfektion som gör att jag inte kan träna. Var till HC i måndas eftersom jag har varit såhär i en månad, svullen som få i halsen (ibland vaknar jag va att jag drömmer att jag kvävs för att jag e så svullen), vitt snusk där nere (i halsen alltså) men konstigt nog inte särskilt ont. Dom tog flera halstester och blodprover men dom hittar inget. Så då frågade jag om jag fick träna nu då när dom inte hittade nåt... ABSOLUT INTE! blev svaret...morr. Den söta sköterskan ringde upp idag och frågade hur det var med mig och insisterade på att boka en telefontid med läkaren så dom får utreda vad det är för fel. Jag e glad om dom kan hitta nåt att behandla så jag får bli fit igen. Hur tråkigt det än är att läsa om tjejer som tycker dom är tjock så är det faktisk inte kul att inte trivas med sig själv. Huga. Må nog rycka upp mig.

Dags att göra ingenting...
God natt!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2010-03-26 14:53:42

I hear ya sister!! Vet precis hur det känns. Min blogg handlar ju om typ samma sak. Meen.. man ska inte vara ledsen för att man har lite hull. Man SKA inte.. men sen att man fortfarande är det är en annan sak. Vi är snygg ändå. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela