kristingabrielsson

Kommit en bit på vägen

Publicerad 2010-03-24 10:41:09 i Allmänt,

Jag skrev i början av året ett inlägg om hur kasst jag mådde och att jag var tvungen att ta mig ur det mönster jag var i då. Jag tycker jag har kommit en bra bit och är desto mer nöjd med livet nu. Då umgicks jag med människor som bara gjorde mig ont och som jag mådde dåligt av att omge mig av. Det kom en dag då jag kände att nu får det fanimej va nog! Jag får inget ut av att va med dom och dom ska inte få förstöra min tid. Bröt upp från dessa människor och och valde (observera valde) nya vänner att vara med och guuud vilken förändring! Nu trivs jag, känner mig verkligen uppskattad och blir glad av att umgås. Gör sån sjuk skillnad när man känner att man är en del av gänget ist för den som bara hänger på. Jag vet att det kanske låter löjligt, lite mellanstadietramsigt, men så känns det verkligen. Så alla som inte trivs i sitt umgänge, bryt upp och hitta nya vägar. Kan säga att jag inte saknar det gamla för en enda sekund!

Självklart finns det mycket kvar att jobba på men ett steg i rätt riktning är dubbelt så bra som inget. Eller hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela