kristingabrielsson

Nu är det över...

Publicerad 2010-03-23 19:04:26 i Allmänt,

...i dubbel bemärkelse. Examinationen gick över förväntan och jag är riktigt nöjd! Skönt att kunna släppa det ett par dar.

Över är det även med Tomas, som jag har träffat ett tag. Vet att jag inte har varit särskilt rolig dom här veckorna men jag har inte kunnat göra så mkt åt det.. Har varit totalt slutkörd och inte orkat göra mer än det nödvändigaste. Jaja, det var tydligen inte meningen denna gång heller. Jag som slutligen hade bestämt mig för att bara koppla av och flyta med, inte tänka så mkt.. Kursen är över och jag kan börja leva igen, dock precis som innan starten. Men men...sånt som händer.

Upp och ner-dag helt enkelt.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela