kristingabrielsson

Helg

Publicerad 2010-05-30 11:53:52 i Allmänt,

Hade en sjukt bra kväll igår! Började med förfest hos Majja, sen vidare till Sandviken för personalfest. Det blev middag och mycket skratt. Efter ett par timmar drog jag vidare till Max där det var fest och sen vidare till krogen. Blev en väldigt lyckad kväll. Kan bara konstatera att jag har en helt underbar umgängeskrets!!

Tänker mycet på morfar nu. Idag har jag inte hört mig för hur läget är. Om han finns kvar hos oss eller om han har fått vandra vidare. Så himla tråkigt att han är så långt bort, att vi inte bara kan hälsa på honom. Det e livets gång det här men det är lika jävligt varje gång.

Nu ska jag möta syster och sen ska vi bege oss till Berge för att fira mamma =)

Hejhopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela