kristingabrielsson

Måndag!

Publicerad 2010-11-15 11:48:46 i Allmänt,

Idag känns som en bättre dag. Trots att jag har sovit mindre har jag mer energi. Kanske är det för att vardagen är lättare att hantera. Den är mer inrutad, man har mer tider att passa och man vet vad man ska göra. Var på skolan en sväng och fixade ihop en power point med två klasskompisar. Gick bra och va trevligt. Nu tror jag det blir en promenad med vovvarna och sen ska jag banne mig ta mig iväg och träna. Har tom ätit en riktigt lunch idag så nya krafter in, gammal energi ut. Det låter som ett koncept att bygga på va?!  Nu ska jag göra ett ryck så jag inte segar ihop här hemma. Neo ligger här under bordet och suckar och ser allmänt deppig ut så det e nog dax för en lång härlig promenad.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela