kristingabrielsson

Pissväder!

Publicerad 2010-09-22 18:11:51 i Allmänt,

Vaknade i morse glad över att solen sken. Tog en lite kortare promenad i väntan på att hovslagaren skulle dyka upp och tänkte att jag tar den längre lite senare. Nu är det då inge sol kvar... bara regn, regn, regn men ut må jag ju ändå. Regnjacka på på både mig och hundarna.
Har faktiskt lyckats plugga lite idag. Amazing! Läst två artiklar till rapporten och dom två verkar faktiskt riktigt bra. Wohoo! Ska ta tag i den tredje senare.
Nu ska jag ta och väcka Neo som ligger i vardagsrummet och pratar i sömnen (sådan matte, sådan hund) för att bege mig ut i spöregnet.  Lär nog inte va nå problem att få honom ur drömmarnas värld. Man kan ju undra va dom drömmer när dom ligger och halvskäller i sömnen =)
Ha en go kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela