kristingabrielsson

Underlig vecka

Publicerad 2010-09-09 21:28:03 i Allmänt,

Praktiken är underbar, andra bitar i livet suger. Men det är väl som vanligt. Det som suger kan jag bespara er. Det får mina nära vänner offra sig att höra på. På jobbet (eller praktiken heter det ju) mår jag prima, på hästryggen mår jag prima. Timmarna hemma är inte lika prima...för mkt tankar snurrar men det går väl över hoppas jag.
Tillbaka till praktiken. Jag är på gyn-avdelningen och det passar mig som handen i handsken. Känner ännu starkare nu än nånsin att jag har hamnat helt rätt. Det är lite lite att göra men det gör inte så himla mkt. Inte än iaf. Barnmorskeyrket lockar mer och mer. Hoppas det fortsätter på den här vägen!
Delay gick super idag. Red dressyr nere på ridskolan. Jämför man med hur hon gick våras var idag ingen höjdare men ser man till vilken form hon är i idag så gick hon underbart bra. Ser fram emot en höst med lite träning.
Ska ta en promenix med grabbarna hund nu. Älskar mina grabbar, älskar att komma hem till dom på dagarna. Alltid glattt bemött =)
Nu ska dom få det dom har väntat hela dan på. Motionera!!!!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela