kristingabrielsson

Höstfunderingar

Publicerad 2011-08-12 00:18:44 i Allmänt,

Det var tyst ute ikväll, tyst och lugnt. Precis som om hösten redan har lagt sig över staden. Det gör mig visserligen inte så mkt, jag gillar hösten. När mörkret och kylan tar ett hårt grepp om oss men som vi ändå kan skydda oss från med tjocka kläder, filtar och stearinljus. Visst känns det lite sorgligt att sommaren är över. Sommaren med alla förväntningar och förhoppningar som inte infriades. Allt man tänkte och ville göra, allt man ville känna och allt man ville se som aldrig kom. Det kommer fler somrar, och fler efter det.
******************************************************
Var med en av mina goa vänner ikväll. Vi ses för sällan. Så känns det iofs med dom flesta. Man hinner som inte med. Man tänker och planerar men kommer sällan till skott. Borde ändra på det men så tänker nog alla. Jag tänker för mkt btw. För mycket på sånt jag inte kan göranåt åt. Tycker visserligen att man kan göra nånting åt det mesta bara man börjar i rätt ände men det är just det. Vart är den??
******************************************************
Winnerbäck är min vän ikväll. Han e ju helt galet underbar och ibland glömmer jag som bort honom. Vi kanske behöver en paus från varandra ibland så vi inte ledsnar. I oktober ska jag äntligen få uppleva den underbara mannen live igen tillsammans med min Frida och jag längtar! Måste lyssna lite till och lite mera så jag har texterna fräscha i huvudet. Gillar att kunna sjunga med i varje ord.
*****************************************************
Jo just ja, jag har semster nu. Gör inte mkt mer än att renovera stallet. Inte fy skam! Jo, jag försöker umgås med mina vänner. Försöker pricka in en efter en men det e inte helt enkelt alltid. Några ska jag allt hinna med.
Nu ligger min lilla hund här bredvid och väntar på att vi ska krypa ner i sängen tillsammans. Tror jag må besanna hans drömmar. Har en tid att passa imorn fm.
*******
God natt, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela