kristingabrielsson

Fredag

Publicerad 2011-02-04 07:17:47 i Allmänt,

Igår hade jag en sån där riktig pissdag. Kanske inte låter så farligt när man berättar om det men det kändes som en sån dag. Det började där på natten med att jag gick i sömnen spm fan vilket jag har klarat mig ifrån oväntat länge. Det gjorde att jag vaknade som en zoombie. Klockan 04.45 då det var dags att släpa sig ur sängen för att åka till stallet och ta ut hästarna. Mitt normalt dåliga humör var inte det minsta bättre igår kan jag säga och att kombinera det med utvilade, hungriga och gå-ut-ivriga hästar är ingen bra idé. Sen bar det av till praktiken vilket ändå gick rätt bra men där på dan fick jag reda på att det har börjat tjorva med vår resa och ett tag såg det ut som att vi skulle behöva blåas av hela skiten. Som tur var ordnade det sig tillslut. Sen var det huvudhandledning där vi skulle redovisa en uppgift som jag hade missat att göra så det blev lite inprovisation från min sida men det gick väl bra... När jag kom hem efter en lång dag skulle jag åka till stallet så funkar inte bilen.... B-A-J-S!!! Blev ännu mer irriterad men fick tillslut skjuts av pappa upp. Vid 20.30 var jag slutligen hemma och vid vid 21.30 slocknade jag. Trött!
Idag är det fredag och jag hoppas på en bra dag. Fick iaf sova bra inatt och nu på morgonen har jag varit och tagit ut hästarna igen. Snart e det dags för praktik och ikväll blir det soffmys! Längtar!!!!
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela