kristingabrielsson

Oj då!

Publicerad 2011-02-04 15:00:55 i Allmänt,

Fick tag i gubben. Visade inte min trevliga sida och först var det nej, nej, nej men efter ett tag mjuknade han och nu e jag med på väntelistan igen. Han menade först på att jag nog inte var mogen för operation dvs. inte ville eller vågade och ansåg att jag skulle skjuta upp den. När jag då sa att det inte alls handlade om det utan om utbildning, pengar (csn) och deras kassa system att ringa en vecka innan op, plus att ingen hade talat om att man inte fick tacka nej två gånger backade han och sa att det var ok. Han skulle påminna sköterskorna att dom MÅSTE säga till vid första erbjudandet att man bara får tacka nej en gång. Jaja, slutet gott, allting gott. Ibland måste Häxan Surtant plockas fram! (ja, häxan surtant var en karaktär i ett barnprogram för flera år sen, mycket rolig en!)
Off till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela