kristingabrielsson

Dålig idé!

Publicerad 2011-01-11 17:28:14 i Allmänt,

Att dra ner på kolhydrater dagarna innan tenta var en mycket dålig idé kan jag tala om. Vill bara sitta och mula i mig en massa choklad och trösta mig över att jag inte får in psykiatrihelvetet i skallen. Kan inte tänka på mkt annat än att äta men jag ska inte ge efter. Ok, jag har inte dragit bort alla kolhydrater men jag har dragit ner ordentligt. Har inte ätit, pasta, bröd eller godis på flera dar men däremot morötter och banan. Känns ändå som att det borde vara bättre än mackor. Längtar tills fredag kväll, då ska jag köpa mig lite choklad =)
Har blivit träningsberoende tror jag. Vill gå och träna varje dag men idag har jag sagt åt mig själv att jag ska låta bli. Var så slut i musklerna imorse så jag tror att dom behöver vila lite....meeen det suger lite i träningstarmen. Jag får en så himla skön känsla när jag kommer till gymmet och e jäkligt nöjd när jag går hem efter ett bra pass. Skulle kunna köra ett konditionspass idag men det e inte lika kul som styrka. Borde köra kondition för att gå ner men va fan. Ska iaf gå ut och gå snart så hundarna får lite aktivering, e ju motion det med.
Klockan börjar bli mkt så jag borde lägga på en rem. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela