kristingabrielsson

En dag som idag!

Publicerad 2012-02-25 21:39:27 i Allmänt,

Idag har jag jobbat. Fick va uska idag ist för syrra men det gör mig inte så mkt trots att det är mkt roligare att va syrra. Har ändå så goa arbetskamrater så det e kul ändå. Försov mig imorse...vaknade 06.27 och började 06.45 men var inte där förän 07.20. Ooops! Men det var första gången så det gör inte så mkt.
Efter jobbet var jag i skogen med hundarna. Gud så härligt det är! Älskar att släppa dom så dom får springa benen av sig =) Dom har så kul då! Älskar dom små liven.
Nu är våren verkligen på gång och det är såå skönt men min längtan efter ett hus och en gård blir 10ggr värre på våren. Vill verkligen ut från stan. Tänk att få vakna en tidig sommarmorgon och bara få gå runt knuten så är man i skogen och kan gå milslånga promenader. Så vill jag ha det. Ska gå och drömma om min dröm och vakna i tid imorgon! Joooobb!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela