kristingabrielsson

Tuttar

Publicerad 2012-02-26 20:01:42 i Allmänt,

Jag har länge sagt att jag kommer vilja operera tuttarna såsmåningom eftersom huden inte direkt blir fastare med åren och eftersom dom förmodligen kommer hänga till knäna efter man har fått barn (om jag nu får några). Nej jag säger absolut inte att alla morsor har fula tuttar men jag kommer förmodligen få det eftersom jag har sån sjuk otur (opererade tex åderbråck när jag var 21år) och jag har that kind of skin. Satt och kollade på Big Brother nu där en av tjerna med silikontuttar duschade och jag tycker inte att det är snyggt med helrunda bröst som står rakt ut. Nej såna vill jag inte ha! Måste ju gå att få lite mera verklig form på dom men ändå bara lite snyggare haha! Vilka bekymmer man har va?! Det va jäkligt skönt när jag var i Liberia, där fick man känna sig som värsta glamour-modellen för i det landet står inte snygga bröst så högt upp på prioriteringslistan. Inte BH heller för den delen...och inte preventinmedel.
Stört inlägg men det är vad som passerade i min hjärna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela