kristingabrielsson

Upp och ner

Publicerad 2012-02-24 23:10:16 i Allmänt,

Ibland suger allt lite hårdare än vanligt. Det är så just nu. Eller idag har varit en rätt bra dag ändå så den kan jag inte klaga på. Känns bara ibland som att livet gillar att jävlas och gå an på mig. Känns som att det inte vill att jag ska få njuta. Ibland undrar jag om tanken är att jag ska lära mig nåt av det. Om jag bara kunde klura ut vad det skulle kunna vara. Har iofs mina idéér men det känns omöjligt. Jag har lärt mig ett par saker den här veckan. Den ena är hur man balanserar däck, en annan är att rumsrena hundar inte alltid kan hålla tätt om matte sover lite för hårt men ett par andra lärdomar går långt djupare än så. Kan säga som så att allt är enklast utan känslor och jag tror jag ska gå tillbaka till det. En sak, som jag faktiskt tror är en rätt bra sak, har jag kommit fram till och det tror jag att jag ska ta fasta på. Jag har gett mig själv ett löfte eller två och dom ska jag verkligen försöka hålla. Får se hur länge det går!
Nu ska jag ta och ring upp min käre vän och sen gå och sova... Jobb 06.45 imorn. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela