kristingabrielsson

Dålig karaktär

Publicerad 2012-07-17 22:37:31 i Allmänt,

Jag har blivit en tjockis! Det är bara att konstatera. Jag tränar och tränar och tränar och ibland kan jag tiill och med bli lite manisk över det. Just nu är det första jag tänker på när jag vaknar hur jag ska träna idag... Blir det gym, löpning, backträning? Ändå går jag inte ner mina kilon. Jag tror mig veta vad det beror på och det är min dåliga karaktär. Jag lagar sällan mat utan äter nåt litet ist. Problemet är att dessa små mellanmål är dom som gör blodsockret ostabilt och sötsuget påfallande stort. Mest varje dag ramlar jag dit för nån sockerfälla. Kan någon komma med tips för en hållbar matlagningsmetod som ger stabilt blodsocker?? Hatar att laga mat, är så vansinnigt tråkigt ensam.

Grejen är att jag är ganska nöjd med min kropp. Självklart har jag lite smågrejer här och där som jag skulle kunna vara mer nöjd med men överlag så är jag nöjd. Det är bara hullet runt magen som stööööör mig! Jag är gärnna kraftigt bygd som jag är, bredaxlad och rejäl bara jag slipper lösfläsket. Snälla karaktären kan du komma hit och bli min vän?? Tänk vad mkt roligare allt skulle bli då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela