kristingabrielsson

Det är jobbigt att vara ledig...

Publicerad 2012-07-19 22:59:18 i Allmänt,

Jag är helt slut! Började med en långpromenad med dusse...eller hundarna om ni så vill. Sen gjorde jag mig iordning för en sväng på stan med brorsorna, sen träffa Marie för lite snack, sen vidare till stallet för en ridtur, sen in till stan för en till promenad och sen till gymmet. Phuuu! Nu ligger jag som en död sill i soffan och tänker nog gå och lägga mig. Imorn blir det stråk för hela slanten och jag längtar!

Btw så skulle astma utrotas... och pollenallergi med för den delen.Är så jävla allergisk hela tide så idag har jag haft sån astma så n i efterhand har jag sjukt ont i hela bröstet. Bläää! Skitsjukdomar!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela