kristingabrielsson

En helg av blandat slag

Publicerad 2012-07-15 23:35:02 i Allmänt,

I helgen blev det lite av varje. Fredan soffhäng med mina underbara vänner som alltid får mig att skratta! Gud vad jag älskar er! Lördan var till en början en tung dag men artade sig! Att vara göralös är mitt psykes största fiende! Det resulterar i ångest och stress så jag tog tag i saken och tog mig ut på backträning i slalombackarna, sen bjöd jag in mig själv på grillning med la familia och sen drog jag och Ove på dans. En helt makalös kväll blev det! Idag sov jag länge och sen blev det naturlig träning i form av att stänga hage. Hade tänkt gå på gymmet idag men kände att det inte var nån mening efter det passet. Fan va jobbigt det är att spätta och slå ner stolp. Man förtränger det varje vinter. Allergin tog min kropp i dess våld så när hagen var klar var det bara att åka hem och bombardera mig med diverse anthistaminer och sen sova tills dom gjort sin verkan. Bläää för allergi! Nu sova, imorn jobb!

Bjuder på ett par bilder.
Först en bild på Neo när vi flåsar ut på vägen ner för Gustavsbergsbacken sen ett kort på mig innan dansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela