kristingabrielsson

Omstart

Publicerad 2013-07-14 00:26:44 i Allmänt,

Jag har fått en intensiv längtan efter att skriva. Jag får det ibland. Kanske när jag vill lätta mitt hjärta eller bara för att fördriva lite tid. För vem jag vill skriva vet jag inte men att skriva enbart för mig själv känns meningslöst på nåt vis. Jag får som inte den rätta känslan då, inte det rätta lugnet. Som jag har sagt förut så är jag lite kluven till bloggar. Egentlligen vet jag inte om jag vill lämna ut mitt liv, det visar sig.
 
Jag tänker en omstart, här. Har inte skrivit på ett år vad jag kan se. Jag får se om skrivarglädjen håller i sig eller inte. Den som läser få se. Fast å andra sidan...har man inte skrivit på ett år kan man inte räkna med att någon läser längre. Mjukstart kanske.
 
Det här fick bli min mjukstart för nu är klockan mkt och jag lovade mig själv en tidig kväll. Dags att krypa ner...
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela