kristingabrielsson

Dessa nyårsplaner...

Publicerad 2008-12-29 16:06:40 i Allmänt,

...jag blir GAAALEN!!! E litesugen på att åka till Duved men jag har egentligen inte råd men här i stan verkar det inte hända mycket. Fick dock ett festerbjudande för ett tag sen...svårt. Har dock fixat outfiten så gott som klart och det är ju alltid nåt. Förslaaaag???!!!

Har vart och kikat på när Delay och Erika tävlade idag. Delay betedde sig som vanligt som en mupp men väl på banan gick det hyffsat. Jag e så sugen på att börja träna henne nu så det är galet. Inte lång tid kvar nu...



Jag och min lilla donna efter tävlingen. Hon ville inte va med på bild...

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill att nån styr upp nyår åt mig.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela