kristingabrielsson

Diska golvet...

Publicerad 2008-03-19 22:09:15 i Allmänt,

..fick jag göra igår..inte helt vanligt kanske. Min dumme fan glömde en flaska matolja, som egentligen skulle med till stallet, hemma-på-golvet-i-hallen-hos hundarna, smaaart! När jag kom hem var typ en halv liter av två kvar i flaskan och resten på mitt lila golv i min lilla lägenhet...arhhh. Var inte mycket annat göra än att ta fram diskmedel, svamp och en hel hög med handdukar.. Jaja.efter en massa städning idag och nåra nattliga promenader med två magsjuka hundar så verkar läget va stabilt igen =) Nu ska jag ta och ladda inför sista arbetsdan innan påskledigheten med en lugn natts sömn..mycket välbehövligt!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela