kristingabrielsson

Ujujuj

Publicerad 2008-05-05 17:11:09 i Allmänt,

Men nu var det längesen! Skäms på mig. Har ju flyttat ut i glesbygden och sitter utan internet i min lilla lya. Vet inte riktigt var jag ska börja...kanske där jag slutatde... Var en helt galen helg i Vemdalen...minst sagt en dimma. Kommer knappt ihåg hälften av vad jag gjorde. Vi hade en lägenhet med solig balkong typ hundra meter från hotellet, alldeles lagom långt när man var i det skicket vårt glada gäng var i. Jag säger bara afterski under vårforum...var längesen jag hade så kul =) Sen att man fick forsätta festen långt in på natten var väl mest ett plus. Med grymt roliga grannar och två hippies och fyra stollar i lägenheten kan det knappast bli tråkigt. Söndan var tung...riktigt jävla tung...efter tre heldagars festande sa kroppen ifrån och inte förän i torsdags var jag helt kry...märks att man börjar bli gammal haha. Hur fasen ska stråket gå??? Måste nog ta och lägga upp lite bilder från förra helgen...ungefär ganska precis 316 stycken blev det och tur var väl det så man minns vad man glömt.
I övrigt vet jag inte om jag har gjort så mkt. Flyttat och donat. Hjärnan känns fortfarande som en karusell som har hakat upp sig men det lär kunna va så en stund om jag känner mig själv rätt. Blev lite mycket för skallen dom sista veckorna...livet vändes lite upp och ner och jag har nog inte kommit underfund med var jag har landat. Vår och sol är det och nu vill jag att värmen ska komma, känns som det skulle vara välbehövligt. Iaf tycker min mamma det som tänker dra med mig till solariet ikväll. Kommer väl bränna sönder mig. Jaja nu ska jag nog ta med mig grabbarna  ut och gå...trist bara att alla bor så långt bort.
Hej och hå!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-05-05 18:23:10

vars är det du har flyttat? kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela