kristingabrielsson

Idag är jag effektiv!

Publicerad 2009-04-16 12:37:16 i Allmänt,

Klev upp före sju imorse, la i första tvätten och sen gick en sväng med hundarna ( Turestackaren har varit magsjuk sen igår kväll =( Börjar repa sig nu). Efter promenaden satte jag igång med att fejja i lägenheten, stod verkligen inte ut med snusket längre. Dammsög, dammtorkade, skurade, ja jag till och med tvättade mitt eget täcke och kuddar plus hundarnas sovgrejjer. Vid nio var städningen klar (tur man har litet) men tvätten fick jag allt fortsätta med. Mitt upp i allt kom jag på att jag hade bokat ett par böcker på skolan så det var bara att springa dit och hämta dom. Nu ska jag sätta igång och plugga men sitter och funderar på om A tar min lunch i stallet eller om jag måste åka och fixa det först... Ska väl ta och slå henne en pling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela