kristingabrielsson

Jag suger...

Publicerad 2009-06-02 22:39:45 i Allmänt,

...på att blogga just nu. Skärpning! Har varit just too much nu ett tag.

Hade en grymt bra helg den helgen som var. Fredan spenderades på skolan på morgonen, sen i stallet och senare på kvällen med klassen. Vi samlades i parken vid Parkskolan och spelade brännboll, hade picnic och drack vin. När det blev lite för kyligt i stan där sommaren vägrar komma på allvar gick vi hem till Mia som bor en bit bortanför Olssons kulle. Där fortsatte vi dricka och snacka skit. Så jäkla kul! När kvällen började bli natt begav vi oss ner på G3 och väl inne var det ett himla drag. Träffade andra kompisar där inne och hela kvällen blev bara helt lyckad. Lördag morgon var lite värre, jobb, jobb och jobb och som att inte det skulle räcka var det extremt mycket folk och en jubelidiot som inte ens kan räknas till folk. Dagen rullade på och kvällen drog jag, Jessica och Håkan på dans på Näset. Det var riktigt lite folk där men alla va så på hugget så det blev galet kul ändå. Längesen det var så kul på dans! Dessutom var det mycket trevligt folk där. Ett av mina span sen ett tag var där så jag var extra nöjd. Synd man e en chicken bara haha! Söndag var det jobb och stallgöra som vanligt så nu ser jag cashen rulla in =)

Idag har vi gjort det sista på skolan och det gick fint. Nu är det sommarlov..eller iaf sommarlov från skolan. Jobbet drar igång med full fart, 11timmar per dag...suck. Tur man har goa jobbarkompisar.

Nu tror jag det e dags att ge upp för idag. Har städat lite och lagat matlådor. Resten av städningen får vänta tills imorn för nu e jag dyngtrött och har skallebank så det heter duga.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela