kristingabrielsson

Tillsägelse...då får det väl bli skärpning då!

Publicerad 2009-06-15 23:24:06 i Allmänt,

Kalel eller Kalle Kula som han själv kallar sig sa till på skarpen så nu får jag väl skärpa mig och ta mig ur bloggtorkan... Kan stämma, har kanske varit lite lat.

Sista två veckorna har varit galet intensiva med extremt mycket jobb annat pyssel. Nu lugnar det ner sig lite och blir bara vädret bättre så ska nog allt bli bra.

Mitt liv rullar på, åt rött håll för en gångs skull. För nån vecka sen var jag och kollade på en ny lägenhet (kanske skrev det i förra inlägget?) och som det verkar så kan jag få den. Mer yta och uteplats. Klockers. Nån dag senare ringde min gamla chef och erbjöd mig ett nytt jobb. Beslutsångest så det heter duga hade jag. Nu har jag dock bestämt mig. Några dar efter det blev jag utbjuden på en date och faktiskt, tro det eller ej, så är det någon som intresserar mig. Undrar bara vad som ska gå åt helvete för såhär bra går det inte bara sådär. Vi får väl se...

Efter en mycket kort uppdatering är det dags för min skönhetssömn.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela