kristingabrielsson

Ett steg

Publicerad 2010-01-16 18:32:13 i Allmänt,

i rätt riktning! Var upp till Berge idag för att leta stallplats. Fick napp på första stället =) Känns bra men ändå inte. Är skitglad att jag får flytta i där och allt men det känns lite jobbigt att behöva hyra in sig hos nån. Är ju första gången. Blir säkert jättebra och det gäller ju bara 3-4 månader. Flyttar nog in första februari så nu är det en del att stå i framöver. Hon som har stallet (en släkting, dock på ganska långt avstånd) verkar riktigt bra och resten i stallet verkar oxå va jättetrevliga trots mina fördomar =)Det här ska gå!

Har även hunnit med och tränat, gjorde riktiga framsteg och det känns super, plus att jag har varit på Maxi och handlat med mamma och pappa. Bra dag helt enkelt. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli varm, sen må jag göra mig iordning och sen kommer flickorna hit för lite vindrickning.

Ha en bra kväll!

Ps. Emma, dina ord värmer. Du e så go!

Mina underbara älsklingar! Darty, min alldeles egna ängel och Delay, min prinsessa!
(Lägg märke till hjärtat dom formar. Jg tycker det ser ut så iaf.)

Kommentarer

Postat av: Emma R

Publicerad 2010-01-16 21:47:02

Härligt! :-)



Fantastiskt fin bild på hästarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela