kristingabrielsson

Fest, plugg och mys

Publicerad 2010-01-17 19:04:37 i Allmänt,

har helgen bestått av. Hade en sjukt kul kväll igår. Vi satt ett gäng här hos mig och drack, pratade och skrattade igår. Framåt elva, halv tolv drog vi in på Paus och tog en öl och sen vidare till Plaza. Hade riktigt kul och kvällen slutade trevligt =) Fick till och med fikasällskap sådär på morgonkvisten. Markus följde med hem till mig och fikade och sen fick stackaren gå hela vägen hem till sig.
 Idag har jag vilat, städat lite och sen kom Jénnie och vi gjorde klart dom sista kompletteringarna till rapporten. Ett par promenader har oxå hunnits med. Skönt. Nu ska jag ta och kika på tv och käka chokladboll =)

Gjorde en sak som jag är väldigt nöjd över ikväll. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela