kristingabrielsson

Ta mig härifrån!!

Publicerad 2010-01-12 21:56:52 i Allmänt,

Nu pallar jag inge mer. Inge mer! Tycker jag har jobbat och slitit som ett djur på slutet. Kombinerat skola, jobb och nåt som skulle likna julfirande. Har klarat allt i skolan so far och puzzlat ihop jobbtider med allt annat som ska hinnas med. Vad jag skulle behöva just nu är ett break. På måndag kör utbildningens hårdaste kurs igång där massor i klassen varje år bruka ryka. Har sagt ifrån mig allt vad jobb heter kommande månader pga den kommande kursen och nu PANG... Delays fodervärd ringer och säger att Delay inte kan vara kvar. Här står jag utan stallplats, utan pengar, utan tid och totalt utan ork. Max en månad till får hon va kvar, nligt avtalet och dessutom måste jag skicka in henne på kliniken för en genomgång då fodervärden tycker att hon inte är sig lik och hovslagaren tyckte dt verkade va nåt med höger bakben. Ironi... vill bara lägga mig ner och försvinna.

Kommentarer

Postat av: Emma R

Publicerad 2010-01-14 02:02:02

Fan va drygt det låter! Hoppas allt löser sig!



Men du!, Snart är kursen slut, Delayproblemet har löst sig och du (och Ture) kan njuta av vårsolen!!!



Stor kram till dig i den nuvarande jobbiga situationen!



/Emma R

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-14 22:05:10

Tack Emma! Du är alltid så söt. Jag hoppas verkligen det löser sig. Hoppas det går bra för dig i skolan. Var så längesen jag såg dig. Kram på dig med!

Postat av: Emma R

Publicerad 2010-01-16 10:55:38

:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela