kristingabrielsson

Appropå självkänsla...

Publicerad 2010-06-30 21:50:38 i Allmänt,

...vart jag nu fick det ifrån... Ja iaf. Gjorde ett stört iakttagande idag. Jag duschaade, torkade håret, drog på lite smink och klädde på mig innan jag skulle på stan. Innan jag gick kollade jag mig i spegeln och tänkte "Fan va snygg jag är, tänk om man kunde va så snygg på riktigt." Men hallå, det är ju jag PÅ RIKTIGT!! Då insåg jag hur låga tankar jag har om mig själv, hur jag har sänkt mig själv i mina egna ögon. För några år sen tyckte jag att jag såg bra ut och förstod att killar kunde attraheras av mig, den känslan e liksom borta. Skäpning tjejen!!!

Har i övrigt haft en bra dag... besiktat bilen, varit på stan, fixat hage, ridit och nu tror jag att jag ska fixa lite här hemma. Bye, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela