kristingabrielsson

Snart är det över

Publicerad 2010-03-21 11:14:08 i Allmänt,

och jag kan komma tillbaka till verkligheten. 10 veckors hårt plugg når sitt slut på fredag. På tisdag är sista teoretiska examinationen och på torsdag praktisk examination i PVK-sättning och infusion. Dock tror jag ju inte attjag har klarat tentan så då e det ju bara att börja om igen men jag får iaf tre dagar lediga.

Idag är det riktigt fint väder och jag ska ta mig upp till stallet nu och ta en ridtur i solen. Har tänkt att jobba igenom damen ordentligt så hon får kämpa lite. Har ju mest lullat på i skogen innan. Efter stallet blir det plugg och ev träffa Tomas som kommer hem idag... Beror dock på när han blev frisk. Han har nämligen haft magsjuka/matförgiftning och jag tänker inte riskera att bli dålig inför examinationen.

Dags att dra!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela