kristingabrielsson

Igår

Publicerad 2008-08-11 11:52:18 i Allmänt,

var en märklig kväll...fick en del vridna intryck. Varför gör man som man gör inte som man borde?? Kan ju inte va så svårt att tänka ett steg längre men den kunskapen verkar det som att jag vid födseln saknade och som inte tycks gå att trycka in i skallen. Jaja, gjort e gjort.

För övrigt så regnar det idag. Fast egentligen vet jag inte om det går att kalla det regn. Känns mer som att vädergudarna har hittat ett gäng sprayflaskor och står och leker med. Som en dimma av små, små vattendropper som inte går att komma undan. Dessutom ska jag om en stund ut och gå i detta. Hoppas det hinner gå över.

 Senare ska jag in på stan och försöka hitta en bikiniöverdel..inte det lättaste i den här stan. Skulle även ha vart till polisen och kikat efter min kära, kära gamla cykel. Jävla idioter som inte kan låta bli andras saker!! Ska även träffa Lisen och förmodligen svulla på Wedans eller nåt. Alltid lika trevligt.

 Nej nu borde jag göra ett ryck så jag hinner göra nåt vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela