kristingabrielsson

Skulle vilja...

Publicerad 2008-08-19 21:26:40 i Allmänt,

att tiden stannade upp ett tag. Det går så fruktansvärt fort just nu. Att allt bara ordnade upp sig och att jag kunde tänka helt klart för en sekund. Lite för mycket just nu och det känns som att jag inte riktigt styr vart jag ska. Livet är ute och vandrar med mig. Det kanske är då man ska stanna upp en stund och tänka till..eller är det man bara ska släppa taget och hoppa?? Fast å andra sidan så är det väl så allt som oftast, att man inte har nån kontroll..eller? Tror ju inte att det bara är jag som känner så. Fan vilket snurrigt inlägg.

 Idag blev det bärplockning iaf (fasen vilken intressant människa jag låter som). Det är faktiskt rätt rogivande och har man hundar kan man dessutom slå två flugor...ja ni vet... Blev inte mkt bär men det räcker ju iaf till att käka lite med mjölk.

 Igår kom Henrik och Peter tillbaka från semestern. Kul faktiskt för det har varit lite tomt. Nu är ordningen iaf återställd, eller snarare oordningen =) Saknas dock några stjärnor innan hela ligan är på topp igen. Själv är jag lite less just nu, har jobbat sex dagar och har tre kvar. Stört trist att jobba mördarvecka.

 Kollade på Gangs Of New York igår...eller sista delen av den som jag inte hade orkat se klart innan. Riktigt bra film faktiskt. Sällan jag tycker en film är riktigt bra och alla jag  har pratat med tycker den är dålig så det var en positiv överraskning.

 BTW så blev jag kär idag. I en tvättmaskin på Rusta!!! Måste HAAAAAA!!! Fan vad jag vill ha en egen!

 Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela