kristingabrielsson

Söndag

Publicerad 2008-08-17 20:16:10 i Allmänt,

Söndag igen...jag har jobbet hela helgen så det blev ju som inte så mkt till helg. Haft sjukligt lugnt på jobbet så jag må ju säga att der e ju grymt bra att få betalt för att sitta och umgås och surfa...  Igår var jag, Frida och  Madde ut till Åsgård och hälsade på Marie. Vi åt gjordens största grilltallrikar och snackade en massa skit. Efterrätten orkade vi inte med så nu tror jag att jag måste och köpa mig lite gott nu ist.
Var ute och red sväng idag och ujejuj vad min häst har blivit gammal... Snubblade, staplade och pustade..var knappt så att han orkade upp för sista backen. Kanske har jag tagit rätt beslut ändå trots att det skär i hjärtat!! Fan vad jag kommer sakna honom!

 Nästa helg fyller Nils år och då ska vi fira. Fasen jag ser verkligen fram emot det =) Hoppas det blir lyckat.. Kankse lite tidigt att börja längta redan men va fan..

 Nej nu ska jag åka och handla glass och nougatsås =)

Svullsvull

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela