kristingabrielsson

Total chock..

Publicerad 2008-08-14 21:38:58 i Allmänt,

Fick precis ett fruktansvärt tråkigt besked. Så fruktansvärt att det inte ens går att ta in, går liksom inte att förstå. Fast vi inte har umgåtts på länge så finns det ändå starka minnen kvar av en sprallig, go tjej som alltid gick sin egen väg... Plötsligt är hon borta, energin har slocknat och dött ut. Helt ofattbart. Kände henne inte längre men när jag träffade henne för inte alltför länge sen så kunde jag inte för mitt liv gissa att det var så illa..
Hoppas hon har det bättre där hon är nu, för det måste vara därför hon ville försvinna.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-08-15 00:00:34

vem? ingen jag känner hoppas jag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela