kristingabrielsson

Typ 70 timmar senare och knappt klar...

Publicerad 2008-08-10 18:55:34 i Allmänt,

Den här dagen har gått åt till att göra ännu en hage till dessa odjur man drog på sig för tio år sen. Fy fan vad det e trist!!!!!
Nu e det bara att sätta ström på skiten kvar men det får vänta tills imåra.

 Igår var jag och O på dans..mkt roligt var det. Alldeles lagomt med folk och bra band (ja jag vet att ni tycker jag e störd men det e bra för att va dansband).  Hoppas det hinner va nån fler dans innan sommarställena stänger...e ju faktiskt grymt mkt bättre på sommaren än på vintern. Mycket mer än så blev det nog inte helgen, men min helg började ju faktiskt idag så jag klagar inte. Imorn ska jag träffa Lisen en sväng. Mkt trevligt. Känns som vi umgås alldeles för sällan numer.

 Idag e det den tionde augusti...om en månad och fem dar drar jag..känner hur paniken börjar smyga sig på. Eller är det det som brukar kallas resfeber kanske. Ena stunden längtar jag som satan och andra stunden är jag redo att ringa och boka av skiten. Tror det blir bra så fort man har satt sig på planet och lyft..får låta bli att tänka helt enkelt. Allt här hemma borde ju faktiskt finnas kvar i januari...plus en massa snö.
 Nog snackat för idag. Nu ska jag käka lite mat som min käre mor och far har fixat. Ibland e det skönt att bo hemma. Oftast inte. =)

 Få se om det händer nåt häftigt ikväll
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela