kristingabrielsson

Vilken jäkla vecka!!

Publicerad 2008-08-05 21:59:39 i Allmänt,

Fattar inte att man aldrig lär sig...eller jo det gör jag för yranveckan e så galet ROLIG!! Festen började förra fredagen och slutade inte förän sent i lördas natt. Mycket öl, fest, folk och bra spelningar har det blivit. Av nån underlig anledning har nästan alla kvällarna börjat hos Nils (mitt i stan och med roligt folk..kanske inte så konstigt). Blir svårt att återberätta veckan för allt är liksom en konstig röra och dimma... Får ta det i bilder ist =)



En extremt slirig Kristin...blev inte många vettiga bilder den här kvällen... Blev till att tokköra från jobbet för att hinna till Nils, hälla i sig lite dricka och sen ut och rumla runt.. Måste man dricka snabbt kan det gå så ;) Haha, har ett svagt minne av en kisspaus vid tågrälsen. Haha, tur man har riktiga vänner =)

   

Lördan började med galet fint väder och bad...(sorry grabbar men ni får lov att bjuda på er själva ;) ) och fortsatte med middag på helt extremt varma Kajplats1.. Gott var det och ölen tog där den skulle i värmen =) Dagen övrgick till kväll och...

   

.....förfest hemma hos Nils. (Hade grymt gärna lagt upp en annan bild men M förbjöd mig..inget farligt, bara kul! ) Förfest övergick till....

 

...utgång. Hamnade på O'learystältet där Marmeladorkestern spelade..hade jäkligt kul faktiskt.. Var bara tvungen att lägga in bilden på den extremt stora killen som gick förbi. Nils du vet vad jag menar haha!!

Söndan blev lugn. Träffade R en sväng på kvällen och sen åkte jag på stråket och sa hej till Jessica, Håkan och Mats en sväng...helt nykter dock. Måndan vette fan vad jag gjorde..tror jag var ut men kommer inte ihåg vart eller med vilka...nån som har koll?? Kanske var då vi var och åt Frida?? och sen gick till Nils?? Tisadan var oxå helt lugn..var hemma med hundarna och njöt av stillheten.

 

På onsdan var jag ut med nåra från jobbet...Karin bangade men annars var hela eliten samlad. Först på Brunkullan för lite mat och sen blev det Innefickan på stråket. Även denna kväll med aningen suddig eftersom att vinflarran som av en händelse hade råkat glida ner i min smuggelväska... Även denna kväll minns jag en underlig kisspaus..vad är det med dessa kisspauser haha! Sjukt kul hade jag iaf och arbetsdagen blev stört jobbig dan efter men vad gör man inte i goda vänners lag?? Måste göras om! Träffade mycket roligt folk och jag tror att både S och H blev lite rund under fötterna så jag slipper skämmas ensmmen =)

Jäklar vad tid det här tog. Yrandagarna får jag ta en annan dag... Nu blir det hopp i säng!

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela