kristingabrielsson

Fredagkväll? Tveksamt..

Publicerad 2008-03-14 22:45:45 i Allmänt,

Men fy vilken fruktansvärt tråkig människa jag är! Först jobba hela dagen och sen inte göra ett skit på kvällen...FREDAG kväll...eller jo det har jag ju iofs, tog med Neo och Ture på en ridtur. Sorry Lisen, blev ingen träff av idag heller men i helgen kanske =) Ibland känner man sig inte som en särskilt bra vän men dygnen skulle behöva va typ tolv timmar längre...men fy fasen va trött man skulle va. Jag e ju redan helt slut efter en dag i vaket tillstånd.

Började surra om vårforumet i Vemdalen idag...fy fasen vad jag längtar!!! Känns som det var evigheter sen jag festade nu. Faktiskt har jag varit helt lugn sen typ veckan efter nyår...borde nästan få en present som belöning, för vilken helomvändning...från att festa varje helg, minst, till ungefär ingenting...men nu börjar suget komma krypande. Funderar på om jag måste ta en uppvärmningshelg framöver. Jag fyller ju trots allt år ganska snart.

Imorn kommer det en och ska kolla på lägenheten min och det  är till 99% säkert att hon tar den. Känns lite vemodigt att flytta hem men det är ju bara ett att göra. Ska bli rätt skönt att komma ut på landet eller vad man ska kalla det, det är ju ändå så jag är uppväxt och van att leva. Kan bli rätt panikartat att sitta instängd i en etta utan balkong mitt i stan när man är van att ha hur mkt plats som helst. Det jag skulle komma till var att jag nog måste ta och sätta igång att plocka och fixa lite här nu så stället ser acceptabelt ut.

Synes..

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2008-03-16 21:57:22

tjenare kristin, kul att du börjat blogga, då har jag nåt att fördriva lite tid med :) allt bra annars? kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela