kristingabrielsson

OjOj

Publicerad 2008-03-12 11:41:44 i Allmänt,

Haha, ja det här var kanske inte helt väntat.. Jag med en blogg. Sånt som händer en regnig dag i Norrland när det finns tid som ska fördrivas. Vem vet, kanske e det nån som e intresserad av vad som händer i mitt för tillfället ganska meningslösa liv.

Idag är en sån dag som man bara vill ska försvinna. Jag e ledig, alla andra jobbar och det spöregnar. Men Frida min vän, snart kommer du hem och då finns det inga meningslösa dagar. Jäklar va vi bara ska hänga och snacka skit i två veckor =)

Funderar på att gå på lägenhetsvisning idag...ett jäkla råtthål e det men billig...tror ju knappast jag kommer köpa nåt men man kan ju fantisera om hur man skulle kunna haft det. Jag och Grabbarna Grus flyttar snart ut på landet över sommaren och sen drar jag utomlands så varför ska jag egentligen skaffa mig nåt nytt?? För att ha nåt att längta hem till i kalla januari kanske...jaja vi får se, kolla kan man alltid.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela