kristingabrielsson

Känner mig utmobbad

Publicerad 2009-06-17 19:49:32 i Allmänt,

Idag är det ingen som vill göra någonting med mig. Fan va trist! Alla har annat för sig och jag är sällskap- och surrsjuk. Bestämde mig för att provstarta min kära bil som även den har mobbat mig i nånra dar och vägrat starta men idag var den min vän. Den gick igång med ett vrål, eller var det ett host och jag bestämde mig för att ta en vända upp till Berge för att kolla till min häst som jag inte har pussat på på hela två dar. Även familjen fick lite påhälsning och nu sitter jag hos dom och fördriver tid. Tror jag ska ta en promend hem snart. Dagarna hittils har varit bra. Dock har jag insett än mer än vad jag redan hade insett att Östersund är väldigt litet eller så har jag spioner till vänner haha! Midsommar verkar bli en flopp. Alla, eller nästan alla ska bort och ingen i stan verkar så sugen på att hitta på nåt. Jaja, tur jag har Ture och Neo iaf. Ut i finvädret med mig.

Hej!

Kommentarer

Postat av: Katrin

Publicerad 2009-06-17 22:47:56

Kom hit då! Vi blir 20-30 pers på fredag o du är välkommen! Madrass finns att låna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela