kristingabrielsson

Gripande

Publicerad 2009-03-09 22:14:31 i Allmänt,

Kollade just på slutet på Spårlöst på tv4. Två tjejer som är adopterade från Polen letade upp sin polska familj och hittade en syster, mormor och morfar och en massa annan släkt. Huvva va jag lipade. Blir så blödig när jag ser sånt. Fast idag har jag varit rätt svajjig i humöret överhuvudtaget så det kanske gjode sitt oxå. Vet inte vad det är. Har panik över skolan, vill vara ensam ena stunden och nästa vill jag ha alla runtomkring. Gissar att det beror på stunden i månaden men nån måtta får det väl va =)

Imorn ska Delay vaccineras och åldersbestämmas (?!). E rätt kul för jag kan säga klockslaget hon föddes, 2000-04-19 kl.22.20, men ändå måste hon drogas så dom kan kolla tänderna på henne för att intyga att hon är så gammal som hon är. Idioti tycker jag när det handlar om en korsningsponny som används till hobbyridning. Bara att bita i det sura äpplet och punga ut med tusenlapparna.

Dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela