kristingabrielsson

Jag har en svacka..

Publicerad 2009-05-05 18:14:06 i Allmänt,

och den e rätt djup för tillfället. Har insett att min ekonomi håller på att gå åt helvete och jah pallar inte att bo här i tre år. Det känns som att jag är inklämd i en skokartong och ska försöka få plats med mig själv, två hundar och mina tillhörigheter. Det spelar ingen roll om jag städar en dag för nästa ser det lika jävligt ut igen. Vill ha större!! Börjar inse mer och mer att studier, häst och hundar inte går ihop. Tanken att göra mig av med hästen börjar krypa fram mer och mer men utan henne vet jag inte hur jag ska stå ut. Det skulle slita hjärtat ur mig att behöva förlora även henne. Jag vet att det bara är för en stund men att förlora Darty var helt fruktansvärt och jag vet inte om jag pallar en gång till. Hon får vara kvar över sommaren men sen måste jag börja fundera seriöst hur jag ska göra. Kommer inte orka leva såhär på kanten heller i flera år. Att alltid behöva tänka på att äta det billigaste man kan tänka sig, att aldrig kunna hänga med på roliga saker, går man ut så kan man inte handla ens en öl med gott samvete. Haha, gick med syrran på stan häromdagen och gick förbi ett Kinaställe och jag sa av reflex att i Juli ska jag unna mig kinamat! Så trist är det, får inga pengar förän då...eller jag får ju ett par tusenlappar både i maj och juni men inte tillräckligt för att kunna unna mig det. Jag vet att jag har satt mig i sitsen själv men det känns så surt. Ska inte klaga mer, ville bara skriva av mig.. Har ju inte Frida hemma så jag kan surra av mig med henne. Stackars lilla Frida får stå ut med allt. Hoppas du njuter av Kreta gumman!

 En bra sak är iaf att jag klarade Läkemedelsberäkningen. Det stör mig att jag fic ett slarvfel men va fan jag klarade det iaf! Grett! Ska ta och laga lite mat och sen ta en promenad...eller kanske en joggingrunda. Jag får se.

Hoppas dagen har varit bättre för er andra än för mig. Vi hörs.

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-05-05 20:37:51

Verkar som vi sitter lite i samma sits, igen....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela