kristingabrielsson

En rätt vanlig dag

Publicerad 2009-09-25 23:22:42 i Allmänt,

Har inte mkt att rapportera idag. Vaccinerade mig imorse inför praktiken, sen blev det plugg och jobb. Ringde och sa att jag inte kunde komma på jobbet idag eftersom armjäkeln inte alls mådde särskilt bra och läkaren faktiskt tyckte jag skulle låta bli jobbet iaf nån vecka, men se det gick inte för sig så det var bara att pallra sig dit det... Jobbade mellan 13 och 18 och sen åkte jag hem och flidde upp lite här hemma. Strax innan åtta kom Markus och vi gick och köpte glass och en massa frukt, gjorde fruktsallad och kollade idol mm. Myyys!

Ska lägga mig och läsa lite nu. Ska inte läsa utvecklingspsykologi, krishantering eller kommunikation utan jag ska läsa en roman (heter det så)...ja iaf så ska jag läsa en bok för skojs skull. LYX!!!

Imorn hoppas jag på att nån e sugen på en fika eller nåt, eller så drar jag upp till Berge och njuter lite av lugnet där.

Natti natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela