kristingabrielsson

Fredag...igen??!!

Publicerad 2009-09-18 12:13:59 i Allmänt,

Var ju nyss fredag ju! Ja jag klagar inte men det går ju så sjukt fort alltihop. Förra helgen blev sjukt lyckad med vin hemma hos Lisen och Tommy på fredan och vin hos mig med Jessica och sen dans på G3 på lördan. Resten av dagarna har gått åt till jobb, massor av jobb och en del plugg. Man hinner som inte med och tänka när det är så här mycket hela tiden. Lite tråkigt har det varit i veckan för en viss person har varit sjuk så jag har ju knappt fått se denne... Bli friisk!

Idag varvas litteraturstudier med städning. Sen har jag ju även skrivit in mig på Golds gym och köpt nya träningsskor så idag hade jag tänkt att ta mig iväg på första träningspasset. Får se när det hinns med. Ska läsa lite till innan och hinna gå ut med hundarna på en lite längre promenad. Så sätt fart då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela