kristingabrielsson

Jag suger

Publicerad 2009-09-23 21:39:11 i Allmänt,

Jajjemen! Skogspromenaden i måndags resulterade i en bruten arm. Fick ringa pappa och be om hämtnig vid Ändsjön eftersom jag hade båda hundarna med mig och en smärta jag inte upplevt tidigare. Pappa skickade mamma som hämtade mig och körde mig till akuten där vi satt i sju timmar. Klantigt som fan av mig men som tur är så var det vänstern som gick sönder och inte högern. Idag var jag tvungen att gå tillbaka för jag domnade i armen och handen och gipset tryckte som fan så jag fick nytt. Trycket känns mycket bättre men domningarna är kvar...brukar ju iofs ha domningar i händerna så jag kanske får stå ut med att det blir värre när man har nåt som trycker på armen...

På skolan e det full rulle. Sitter hela dagarna känns det som. Imorn bitti ska vi ses hos Linda och försöka bli hyfsat klara.

Ska ta mig ut med hundarna jag nu så jag kan gå och sova sen...

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela