kristingabrielsson

Pluggdag oh yes!

Publicerad 2009-09-21 16:37:58 i Allmänt,

Idag träffades jag och min kära grupp hos Maria för att plugga. Har ett arbete som ska redovisas nästa vecka och det är banne mig ingen vidare enkel uppgift. Läser om diverse utvecklingspsykologiska teorier och om kommunikation i vården... En man som levde för ett antal..eller ganska många antal år sen menade att meningen med livet, livets mål var/är att uppnå orgasm. Bland annat det här ska vi väva in i vårt arbete om hur vården fungerar idag. Ni kan ju ganska enkelt gissa var den diskussionen tog vägen såhär på eftermiddagen efter rätt många timmars slit. Det spårade ur tillslut och vi valde att avbryta där. Nu sitter jag och gruvar mig för att gå ut och gå. Funderar på om jag ska springa men det kändes förjävla jobbigt.

Ikväll ska jag och Marie till Maria (en annan Maria än den jag var hos idag) och fika. Ska bli väldans trevligt. Nu må jag göra mig ett ryck!

Heeej och håå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela