kristingabrielsson

Fick en släng av min-helg-är-förstörd-känsla idag

Publicerad 2010-02-19 16:18:14 i Allmänt,

Idag fick vi resultatet från läkemedelsberäkningstentan. Har som varit rätt säker på att jag hade fixat den och var inte allt för nervös. Har aldrig tyckt att det var särskilt svårt (enda ämnet ever som har känts så) och jag var rätt nöjd när jag kom ut från tentan. Så idag rusade alla upp till Anki för att få resultatet. När jag säger mitt namn så får jag UNDERKÄND till svar... Va?? Tyckte jag. Har jag missuppfattat hela tentan eller? Tyckte ju att den var rätt enkel. Jaja, då va den helgen förstörd tänkte jag och följde med resten av klasskompisarna och fikade. Var så sjukt besviken och ledsen. Att man skulle kugga på det enklaste liksom... Iaf så när vi kom tillbaka så hade ett gäng varit och hämtat tentan och jag gjorde likaså för att se vad jag hade gjort fel på. När jag får tentan i handen står det ett stort G på den och jag fattar ingenting. Säger till läraren att Anki sa att jag var underkänd men att det står G på tentan. Nemen oj då, då måste jag ha skrivit fel i Ankis papper... *morr* Hur som helst så var jag ju godkänd vilket räddade min helg och mitt självförtroende. Ikväll blir det hockeykväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela