kristingabrielsson

Ikväll

Publicerad 2010-01-08 10:52:46 i Allmänt,

är det dans i Häggenås! Ser grymt fram emot det, hade sjukt kul förra året. Först ska jag dock spendera en dag på Ica Maxi. Jobb, jobb. Min snälla pappa har sagt att han ska skjutsa dit mig nu när temperaturen ligger på -29,6grader. Brrr! Lär dock få gå hem.

 Sitter förövrigt och lyssnar på Hederos och Hellbergs Together in the darkness...mkt bra skiva! Har inte lyssnat på den på nåra år men jag minns att jag var såld på den när jag lyssnade på den som mest och nu förstår jag varför. Kan tyckas lite väl dyster vid första lyssningarna men det tar sig. Jag lovar.

 Inatt har jag frusit. Fy vad jag har frusit! Lyckades knappt somna igår kväll. Har härliga lite dryga 17grader och drag i lägenheten. Inte ens Neo vill sova på golvet. Så inatt sov jag med två fleecefiltar, täcke och två frusna hundar i sängen. Rätt mysigt men inget att föredra i längden. Hoppas att kylan försvinner snart!

 Ska fixa mig inför jobbet nu. Bajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela