kristingabrielsson

Ledigt

Publicerad 2010-03-24 10:32:28 i Allmänt,

Jajjemen! Hur skönt är inte det??!! Tog en sovmorgon, snart ska jag ta en promenad och sen kanske kuncha med Marie på stan och kika lite kläder. Härligt.

Har funderat en del sen igår. Livet är bra ironsikt ibland. Tyvärr ironiskt på fel sätt ofta. Det känns som att det är dags att sluta tänka och bara leva men hur kul blir det då. Gå runt och bara acceptera? Ska nog mest fokusera på mitt nu. Skolan, mina underbara djur (som behöver all tid i världen), mina fantastiska vänner och min kära familj. Då lär ju livet bara rulla på.
Har mkt att se fram emot i helgen iaf. På fredag är det tentafest och på lördag fyller jag år!! Det e ju inte fy skam! Jag och Jess ska ha lite party här hemma så fredan får bli lugn för min del. På lördag dag hoppas jag att släkten kommer och fikar oxå. Älskar att träffa släkten.

Snart promenaddags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela